Search This Blog

About Me

My photo
Alicante, Spain
Marciusban lesz negyedik eve, hogy megerkeztem Spanyolorszagba. Az elso honapokat sokfele erzes jellemezte, igy utolag csak szepnek latok mindent, mert uj vilagba csoppentem es szinglikent kulonosen tetszett! Nem tudtam (csak almodoztam rola), hogy maradni fogok, de a jelek szerint az utamat jartam, mert az Univerzum beadta a lehetosegeket (es en megragadtam oket! A madridi indulasrol a regi blogomban reszletesen irtam: http://martalevay.spaces.live.com/ Ma mar mashogy elek, mashol elek, es ami a legklasszabb, eletem parjaval elek!:) Errol az uj szakaszrol irok itt lentebb....

Wednesday 26 January 2011

2010 osz

A csalad es a baratok mind gratulaltak, hiszen mindenki izgatottan varta a hireket! Hatartalan boldogok voltunk, a babank az elso probalkozasra sikerult!!


Az 5. heten kiderult, hogy egy baba fogant meg, ennek orultem, az ikerterhessegtol megijedtem volna. Egy baba ugyan, de a pocakom mar koran elkezdett noni! A terhesseg egyeb jelei is ezerrel beindultak, de szerencsesen csak rovid ideig tartott a hanyingeres idoszak es csak parszor hagyott el az erom - uj elmenyek - ismerkedtem a testem valtozasaival. 


A Femibion terhes vitamin mellett -  jobban bizva a termeszetes szerekben -  otthonrol beszerzett Flavantic termekeket is elkezdtem szedni.


A hetek gyorsan teltek, oktoberben lakohelyet valtottunk. Ez igen orvendetes valtozas volt... lassuk be, mindig kellemes egy tengerparti seta es napi fel liter frissen facsart narancslevel indulni a napnak:)


Az uj helyen a legnagyobb kihivas az volt, hogy megtalaljam azokat a helyeket, ahol 'velem foglalkoznak'. Ilyen volt az uszas - meleg, sostengeri vizben, a kismama joga egy angyali hangu oktatoval, egy megbizhato nogyogyasz, meg a vedono es a boltok, ahonnan a szukseges dolgokat beszerezhetem. De ez egy hosszabb folyamat volt es idonkent ketsegbe estem. Minden uj - elso terhesseg, mas nyelven, mas orszagban, mas kulturaban...na, de itt vagyunk - en soha nem adom fel:) A parom pedig csodalatos tamogato!


Fizikailag a legnagyobb kihivas a pocakom novekedese... minden egyes szakaszkor megszenvedem a valtozast... ilyenkor az erom elhagy, ujra es ujra kenyelmes testhelyzeteket kellett keresnem, a kinott ruhaimat pedig szorgalmasan teszem el mas idokre...   


A 20. heten megtudtuk, hogy kisfiunk lesz! Maris megvolt a neve: Altair. A nev arab szarmazasu, a Sas csillagkep legfenyesebb csillagat hivjak igy, jelentese 'repulo sas'. Napjainkban az urrel, a repulessel es az utazassal kapcsolatos dolgoknak adjak ezt a nevet, a fikcio vilagaban pedig a video jatekokban es a filmekben tunik fel ez a nev....tetszik!!


Pocakkepek

No comments:

Post a Comment