Search This Blog

About Me

My photo
Alicante, Spain
Marciusban lesz negyedik eve, hogy megerkeztem Spanyolorszagba. Az elso honapokat sokfele erzes jellemezte, igy utolag csak szepnek latok mindent, mert uj vilagba csoppentem es szinglikent kulonosen tetszett! Nem tudtam (csak almodoztam rola), hogy maradni fogok, de a jelek szerint az utamat jartam, mert az Univerzum beadta a lehetosegeket (es en megragadtam oket! A madridi indulasrol a regi blogomban reszletesen irtam: http://martalevay.spaces.live.com/ Ma mar mashogy elek, mashol elek, es ami a legklasszabb, eletem parjaval elek!:) Errol az uj szakaszrol irok itt lentebb....

Wednesday 26 January 2011

2011 tel

Es elerkeztunk a harmadik trimeszter kuszobere, Altair merete/sulya ket hettel haladja meg a terhessegi hetek szamat! Nagy baba es milyen baba! Mar a 17. het ota erzem, hogy vidaman ficankol, az utobbi hetekben pedig szinte megallas nelkul. Setalunk, jogazunk es tancolunk... enekelek neki es beszelek hozza, de meg mindig fuggoben van jopar 'foglalkozas', mert eddig a munka mellett a praktikus dolgok kotottek le es kotnek le: felkeszules Altair fogadasara! 


Babakelengye / Mamakelengye (dulatol meritve & egyeb helyekrol)
Babakozmetika - hazilag (lasd osszegyujtott receptjeim) (hamarosan)
Homeopatias szerek
Recepttar - kedvenc receptjeim 

Altair mar hetek ota elenken reagal a 'papi' hangjara is, illetve most mar mindenre reagal, viszont ha dolgoznom kell, csendben van. Jol megvagyunk egyutt, mar most imadom ot!


Pocakkepek

No comments:

Post a Comment