Search This Blog

About Me

My photo
Alicante, Spain
Marciusban lesz negyedik eve, hogy megerkeztem Spanyolorszagba. Az elso honapokat sokfele erzes jellemezte, igy utolag csak szepnek latok mindent, mert uj vilagba csoppentem es szinglikent kulonosen tetszett! Nem tudtam (csak almodoztam rola), hogy maradni fogok, de a jelek szerint az utamat jartam, mert az Univerzum beadta a lehetosegeket (es en megragadtam oket! A madridi indulasrol a regi blogomban reszletesen irtam: http://martalevay.spaces.live.com/ Ma mar mashogy elek, mashol elek, es ami a legklasszabb, eletem parjaval elek!:) Errol az uj szakaszrol irok itt lentebb....

Wednesday 26 January 2011

2010 nyar

Erkezoben van Altair, aki nem a veletlen muve. Nagyon sokat tettunk azert, hogy elinduljon felenk! Ebben a csalad es a baratok is mind-mind hatalmas tamogatast nyujtottak a szeretet rengeteg formajaban. Koszonet erte!


Kisfiunk lesz, aki 2010 nyaran fogant mesterseges uton - Kaali Intezetes baba... a klinikarol csak jo velemennyel szolhatok, profi hozzaallasban volt reszunk, mi pedig gond nelkul vettuk az akadalyokat. A legnehebb resz valojaban a varakozas idoszaka volt. Ez komoly lelki munkat jelentett szamomra, de meglett az eredmenye: egy hajnalban mar nem birtam tovabb es teszteltem... soha nem felejtem el a pillanatot, amikor a ket csik megjelent...


Pocakkepek

No comments:

Post a Comment