Search This Blog

About Me

My photo
Alicante, Spain
Marciusban lesz negyedik eve, hogy megerkeztem Spanyolorszagba. Az elso honapokat sokfele erzes jellemezte, igy utolag csak szepnek latok mindent, mert uj vilagba csoppentem es szinglikent kulonosen tetszett! Nem tudtam (csak almodoztam rola), hogy maradni fogok, de a jelek szerint az utamat jartam, mert az Univerzum beadta a lehetosegeket (es en megragadtam oket! A madridi indulasrol a regi blogomban reszletesen irtam: http://martalevay.spaces.live.com/ Ma mar mashogy elek, mashol elek, es ami a legklasszabb, eletem parjaval elek!:) Errol az uj szakaszrol irok itt lentebb....

Monday 7 March 2011

bioBrownie
































Elokeszitesi ido: 15-20 perc
Sutesi ido: 30-40 perc 
Suto: 180 fokon


Hozzavalok:
1,3 bogre teljeskiorlesu liszt
fel kk so
2 kk szodabikarbona
fel bogre olivaolaj
1 bogre szoja/rizstej
1 bogre biokakao
1 -1,5 bogre barnacukor
1 cs. vaniliacukor vagy vanilia essszencia
1 bogre daralt mandula, mogyoro es/vagy mazsola



Elkeszites: a hozzavalokat fokozatosan es alaposan elkeverem, majd sutopapirral belelt, kozepes nagysagu tepsiben megsutom. Kiados adagot kapok! A hozzavalok helyettesithetok szokvanyos alapanyagokkal (feher liszt, tehentej, cukor, sima kakao...) de az izhatas nem ugyanaz. A biokakotol a brownie egeszen fekete szint kap es az ize is teljesen mas!

TIPP! A tesztaba fel bogre almapuret szoktam onteni, igy meg lagyabb es persze finomabb:)

Fogyasztasa: lekvarral, almapurevel, tejszinhabbal, hidegen vagy melegen... isteni!:)




No comments:

Post a Comment