Search This Blog

About Me

My photo
Alicante, Spain
Marciusban lesz negyedik eve, hogy megerkeztem Spanyolorszagba. Az elso honapokat sokfele erzes jellemezte, igy utolag csak szepnek latok mindent, mert uj vilagba csoppentem es szinglikent kulonosen tetszett! Nem tudtam (csak almodoztam rola), hogy maradni fogok, de a jelek szerint az utamat jartam, mert az Univerzum beadta a lehetosegeket (es en megragadtam oket! A madridi indulasrol a regi blogomban reszletesen irtam: http://martalevay.spaces.live.com/ Ma mar mashogy elek, mashol elek, es ami a legklasszabb, eletem parjaval elek!:) Errol az uj szakaszrol irok itt lentebb....

Thursday 17 March 2011

4 EVE ILYENKOR





Ma 4 eve, hogy megerkeztem Spanyolorszagba, Madridba... ket boronddel jottem, annak remenyeben, hogy kiheverem az elozo evek es egy friss szakitas gyotrelmeit. Arra nem is mertem gondolni, hogy mi lesz 6 het mulva, amikor veget er a nyelvtanfolyam, amire beiratkoztam. Dehat vannak csodak! (Egyebkent nem, nincsenek, csak az utadat jarod...) Az otodik heten Chris, az iskolaigazgato allast ajanlott fel nekem, en pedig mi mast  mondtam volna mint: YES!!! 

A nyelviskolaban halom kulfoldivel tanultam egyutt, vidamsag volt, jo volt diaknak erezni magam! Utana pedig munkaba allni, tetszett! A tavaszt a nyar valtotta... kozben hazarepultem es lassan lezartam az otthoni eletemet.... 





Visszatekintve: fergeteges hetek es honapok voltak, teli ugyan ketsegekkel es utkeresessel, de mindenek felett fulledt salsa barokkal:) Kulon ajandekkent eljutottam Diego Torres koncertjere, akinek a dalait hallgatva meg otthon elkepzeltem, milyen az, amikor Spanyolorszagban elek... 


Jaj, potyognak a konnyeim, ha visszagondolok...:)






No comments:

Post a Comment